Dear visitor, welcome to Loong Forum.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
nein 42 und bin jz gleich wieder on
This post has been edited 1 times, last edit by "Arwen" (Nov 1st 2013, 5:40pm)
ne 41

und du brauchst ganz schön lang
Getragen von den Schwingen der Nacht gleite ich davon, hinauf zu den Sternen, hinauf in die Finsternis, um eines Tages zurückzukehren zu den Meinen, die nicht verschmelzen können mit der Ewigkeit der unendlichen, alles umfassenden Weite...
nope 42 und ja hatte ein paar probleme mit meinem handy und die mail will nicht geschickt werden :/
Getragen von den Schwingen der Nacht gleite ich davon, hinauf zu den Sternen, hinauf in die Finsternis, um eines Tages zurückzukehren zu den Meinen, die nicht verschmelzen können mit der Ewigkeit der unendlichen, alles umfassenden Weite...
42 und dito da stim ich dir zu
43 und laaangweilig 2 gegen 1
44 na und
danke danke

47 weiter Liriel
46
hm ich sag ma 47
Database Database
Just living in the Database Wow Wow
The wall of pure fiction’s cracking in my head
And the addiction of my world still spreads
In the Database Database
I’m struggling in the Database Wow Wow
It doesn’t even matter if there is no hope
As the madness of the system grows
46

gemein
grad auf und schon äger ich dich raphi 47 oh und guten Morgen zsm
47 wie nett hier schreibste aber ingame nicht
Database Database
Just living in the Database Wow Wow
The wall of pure fiction’s cracking in my head
And the addiction of my world still spreads
In the Database Database
I’m struggling in the Database Wow Wow
It doesn’t even matter if there is no hope
As the madness of the system grows
1 user apart from you is browsing this thread:
1 guests