You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Loong Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Itoshira

Beginner

• "Itoshira" started this thread

Occupation: Informationstechnischer Assistent

• Send private message

1

Monday, July 22nd 2013, 1:37pm

Stat Energie

Hi Leute,

ich hab schon öfters auf meinem Equip einen Stat gefunden der Energie heißt. Jetzt so auch auf dem Artefakt meiner Heilerin, jedoch werd ich aus diesem absolut nicht schlau und kann keinerlei Veränderung erkennen.

Ist hier jemand der mir diesen Stat vielleicht erklären kann?

Danke im vorraus.

Later
Itsohira
Zyrenia (Yang/Zither; 10.7.2013) | Lerindara (Bow/2Hand; 11.7.2013) | Senaira (Healing/Zither; 30.7.2013)

2

Monday, July 22nd 2013, 6:11pm

Das ist garnicht so schwierig!
Energie verstärkt deine Poisen Skills und Heal = Poisen.
In business, the competition will bite you if you keep running; if you stand still, they will swallow you.

Itoshira

Beginner

• "Itoshira" started this thread

Occupation: Informationstechnischer Assistent

• Send private message

3

Monday, July 22nd 2013, 8:03pm

Merci, du hast nid zufällig nen Richtwert bei wie viel Energie es sich um wie viel erhöht oder??
Zyrenia (Yang/Zither; 10.7.2013) | Lerindara (Bow/2Hand; 11.7.2013) | Senaira (Healing/Zither; 30.7.2013)

4

Thursday, July 25th 2013, 5:20pm

Tut mir leid nicht bekannt.
In business, the competition will bite you if you keep running; if you stand still, they will swallow you.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests