You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Loong Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Azuron

Trainee

• "Azuron" started this thread

Occupation: Student

• Send private message

1

Friday, October 31st 2014, 7:55pm

Wanted: Azuron sucht...

...diversen Kram.

Ich kaufe:
  • Stiefel mit +15% Geschwindigkeit
  • Armreifen mit +60% Schwimm Geschwindigkeit
  • Drachenpanzer 10
  • Pobing Totem mit mehr als 70 Eignung

"There are those to whom knowledge is a shield, and those to whom it is a weapon. Neither view is balanced, but one is less unwise."

This post has been edited 12 times, last edit by "Azuron" (Feb 8th 2015, 6:29pm) with the following reason: Seide hinzugefügt; Tan-Kugeln aktualisiert

*RushOrDie*

Intermediate

Occupation: Barbar

• Send private message

2

Tuesday, November 11th 2014, 4:16pm

achso du kaufst und warum machst dann nen tread in verkauf auf anstatt im kauf grins und ich glaube ingame im server chat zu fragen findest wohl eher was

Azuron

Trainee

• Send private message

3

Wednesday, November 12th 2014, 8:29pm

Das ist mir direkt nach der Erstellung des Themas auch schon aufgefallen. Hab auch gleich einen Gamemaster angeschrieben mit der Bitte, den Thread zu verschieben. Das ist nur scheinbar etwas untergegangen... Wäre schön, wenn sich noch jemand darum kümmern könnte.

Die Suche im Ingame-Chat ist derzeit schlecht machbar, da ich kaum Zeit finde, mich mal einzuloggen.

"There are those to whom knowledge is a shield, and those to whom it is a weapon. Neither view is balanced, but one is less unwise."

This post has been edited 1 times, last edit by "Azuron" (Nov 12th 2014, 8:29pm)

4

Wednesday, November 12th 2014, 8:46pm

Hallo Azuron,

wir haben deinen Thread jetzt in "Kaufe" verschoben ;)

Viel Spass im Spiel
Liebe Grüsse

Vielen Dank an Shinigamy für das schöne Bild!

Azuron

Trainee

• Send private message

5

Wednesday, November 12th 2014, 9:56pm

Verbindlichsten Dank. :)

Der Thread ist noch aktuell; einfach melden, falls ihr was habt.